Stad Antwerpen, toon uw hart.
Ongelooflijk hoe de verkoop van het kunstenaarscollectief in de Wolstraat de gemoederen hoog heeft doen oplaaien de laatste weken. Ergens begrijpelijk. Het was van den beginne al een beetje bizar, en sorry, toch een beetje ongepast, dat net dit pand aan de hoogste bieder zou worden toegewezen terwijl het ooit lang geleden was geschonken op voorwaarde ‘altijd een sociaal doel